Інформація щодо прозорості та інформаційної відкритості

Ліцензійний обсяг 600 учнів

Станом на 05.09.2024 рік

1-4 класи - 326 учнів

5-9 класи - 424 учнів

10-11 класи - 142 учнів

Всього - 892 учнів


СТАТУТ

Академічного ліцею № 47

Печерського району м. Києва

Ідентифікаційний  код 32492587

м. Київ – 2024




1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

      1-4 класи – початкова школа (термін навчання 4 роки);

   5-9 класи – гімназія (термін навчання 5 років) включає вивчення другої іноземної мови: німецької або іншої (за вибором та заявою батьків) з 5-го класу;

   10-11 (12) класи – ліцей (термін навчання 2 (3) роки, включає суспільно-гуманітарний, природничо-математичний, художньо-естетичний, спортивний профілі навчання. За заявами батьків та вибором учнів можуть створюватися інші профілі навчання.

Освіта в закладі будується за принципом рівних можливостей для всіх.

   У разі якщо кількість учнів не дозволяє утворити клас, учні можуть продовжити навчання в Ліцеї за однією з інших (крім очної) форм здобуття повної загальної середньої освіти або в іншому закладі освіти із забезпеченням територіальної доступності. Зменшення кількості учнів у класі протягом навчального року не є підставою для припинення функціонування цього класу до закінчення навчального року.

Про можливе відрахування батьки дитини та орган управління освітою за місцем проживання учня повинні бути письмово поінформовані у двотижневий строк до дня засідання педагогічної ради щодо можливого відрахування. Рішення про відрахування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, приймається лише за згодою органів опіки та піклування.


робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з реалізацією освітньої програми, забороняється, крім випадків, передбачених рішенням Кабінету Міністрів України.

5.1.1. Директор Ліцею здійснює безпосереднє управління закладом освіти і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність Ліцею.

5.1.2.  Директором Ліцею може бути особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків, пройшла конкурсний відбір та визнана переможцем конкурсу в установленому порядку.

5.1.3. Директор Ліцею призначається і звільняється з посади Департаментом освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за результатами конкурсного відбору шляхом укладення строкового трудового договору (контракту) у порядку, встановленому законодавством.

5.1.4.  Директор має заступників відповідно до індивідуального штатного розпису. Призначення та звільнення заступників директора здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.

5.1.5.  Директор Ліцею має право:

5.1.6.   Директор Ліцею зобов’язаний:

5.2.1. Педагогічна рада є основним постійно діючим колегіальним органом управління Ліцею.

5.2.2. Педагогічна рада утворюється за наявності не менше трьох педагогічних працівників. Усі педагогічні працівники зобов’язані брати участь у засіданнях педагогічної ради. Головою педагогічної ради є Директор Ліцею.

5.2.3.  Педагогічна рада:

5.2.4. Засідання педагогічної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її складу. Рішення з усіх питань приймаються більшістю голосів від її складу. У разі рівного розподілу голосів голос голови педагогічної ради є визначальним. Рішення педагогічної ради оформлюються протоколом засідання, який підписується головою та секретарем педагогічної ради.

5.2.5. Рішення педагогічної ради, прийняті в межах її повноважень, вводяться в дію наказами директора Ліцею та є обов’язковими до виконання всіма учасниками освітнього процесу у Ліцеї.

5.2.6. Для організації методичної роботи в Ліцеї можуть створюватися об’єднання вчителів-предметників (предметні кафедри, творчі гурти), котрі покликані допомогти вчителям підвищити свій науково-теоретичний рівень, професійну майстерність, забезпечити обмін досвідом кращих учителів, систематично ознайомлювати з новими досягненнями педагогічної науки й новинками науково-популярної літератури.

5.2.7. У Ліцеї можуть діяти:

5.2.8.  Інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу можуть утворюватися і діяти відповідно до законодавства України. 

5.2.9. У діяльність будь-якого органу громадського самоврядування Ліцею не мають права втручатися представники іншого органу громадського самоврядування цього закладу освіти.

5.2.10. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування Ліцею є загальні збори (конференція) закладу освіти, які скликаються не менше одного разу на рік та формуються з уповноважених представників усіх учасників освітнього процесу (їх органів самоврядування - за наявності).

5.2.11. Інформація про час і місце проведення загальних зборів (конференції) Ліцею розміщується в закладі освіти та оприлюднюється на офіційному веб-сайті закладу освіти не пізніше ніж за один місяць до дня їх проведення.

5.2.12. Загальні збори (конференція) Ліцею щороку заслуховують звіт директора Ліцею, оцінюють його діяльність і за результатами оцінки можуть ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту закладу освіти.

5.2.13. Вищим органом громадського самоврядування працівників Ліцею є загальні збори трудового колективу Ліцею.

5.2.14. Порядок та періодичність скликання (не менш як один раз на рік), порядок прийняття рішень, чисельність, склад загальних зборів трудового колективу, інші питання діяльності, що не врегульовані законодавством, визначаються Статутом і колективним договором (за наявності) Ліцею.

5.2.15. Загальні збори трудового колективу:

5.2.16. Загальні збори трудового колективу можуть утворювати комісію з питань охорони праці та здійснювати інші повноваження, визначені законодавством України.

5.2.17. Рішення загальних зборів трудового колективу підписуються головуючим на засіданні та секретарем.

5.2.18. Рішення загальних зборів трудового колективу, прийняті у межах їх повноважень, є обов’язковими до виконання всіма працівниками закладу освіти.

5.3.1. У Ліцеї може діяти батьківське самоврядування. Батьківське самоврядування здійснюється батьками учнів як безпосередньо, так і через органи батьківського самоврядування з метою захисту прав та інтересів учнів, організації їх дозвілля та оздоровлення, громадського нагляду (контролю) в межах повноважень, визначених законодавством України.

5.3.2. Батьки мають право утворювати різні органи батьківського самоврядування (в межах класу, закладу освіти, за інтересами тощо).

5.3.3.  Батьки можуть розглядати будь-які питання і приймати рішення, крім тих, що належать до компетенції інших органів управління чи органів громадського самоврядування Ліцею.

5.3.4. Рішення органу батьківського самоврядування виконується батьками виключно на добровільних засадах.

5.3.5. Рішення органу батьківського самоврядування з питань організації освітнього процесу та/або діяльності Ліцею можуть бути реалізовані виключно за рішенням директора Ліцею, якщо таке рішення не суперечить законодавству.

5.3.6. Рішення, заходи та форми батьківського самоврядування не повинні призводити до надання іншим учасникам освітнього процесу привілеїв чи обмежень за будь-якою ознакою, порушувати їхні права та/або законні інтереси, а також не можуть бути підставою для прийняття управлінських рішень, що не відповідають законодавству.

5.3.7. Органи батьківського самоврядування мають право, але не зобов’язані оформляти свої рішення відповідними протоколами.

5.3.8. Працівники Ліцею не мають права втручатися в діяльність батьківського самоврядування, а також збирати чи зберігати протоколи засідань органів батьківського самоврядування.

5.4.1. У Ліцеї може діяти учнівське самоврядування з метою формування та розвитку громадянських, управлінських і соціальних компетентностей учнів, пов’язаних з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту, здорового способу життя тощо.

5.4.2. Учнівське самоврядування здійснюється учнями безпосередньо і через органи учнівського самоврядування.

5.4.3. Учні мають рівні права на участь в учнівському самоврядуванні, зокрема на участь у роботі дорадчих (консультативних із певних питань), робочих (робочих групах тощо) та інших органів учнівського самоврядування, а також вільно обирати та бути обраними до виборних органів учнівського самоврядування.

5.4.4. Учнівське самоврядування може діяти на рівні класу та (або) іншого структурного підрозділу закладу освіти.

5.4.5. Органи учнівського самоврядування утворюються за ініціативою учнів та можуть бути одноособовими, колегіальними, а також можуть мати різноманітні форми і назви.

5.4.6. Директор Ліцею сприяє та створює умови для діяльності органів учнівського самоврядування.

5.4.7. Інші учасники освітнього процесу не повинні перешкоджати і втручатися в діяльність органів учнівського самоврядування.

5.4.8. З питань захисту честі, гідності та/або прав учнів Ліцею керівник учнівського самоврядування має право на невідкладний прийом директором Ліцею. Директор Ліцею зобов’язаний розглянути усну чи письмову вимогу керівника учнівського самоврядування про усунення порушень щодо честі, гідності чи прав учня закладу освіти та вжити заходів відповідно до правил внутрішнього розпорядку та/або законодавства.

5.4.9. Органи учнівського самоврядування мають право, але не зобов’язані вести протоколи чи будь-які інші документи щодо своєї діяльності.

5.4.10. Діяльність органів учнівського самоврядування не повинна призводити до порушення законодавства, установчих документів Ліцею, правил внутрішнього розпорядку, прав та законних інтересів інших учасників освітнього процесу.

5.4.11. Засади учнівського самоврядування визначаються актами законодавства та положенням про учнівське самоврядування Ліцею (за наявності), що затверджується загальними зборами уповноважених представників класів Ліцею.

5.4.12. У своїй діяльності органи учнівського самоврядування керуються законодавством, правилами внутрішнього розпорядку та положенням про учнівське самоврядування Ліцею (за наявності).

5.4.13. Рішення органу учнівського самоврядування виконується учнями на добровільних засадах.


- плановий (позаплановий) інституційний аудит;

- позапланова перевірка.




Порядок

надання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування) Академічного ліцею № 47 Печерського району м.Києві

Порядок

надання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяви про випадки булінгу (цькування) Академічного ліцею № 47 Печерського району м.Києві


1. Усі здобувачі освіти, педагогічні працівники з Академічного ліцею № 47 Печерського району м.Києві, батьки та інші учасники освітнього процесу повинні обов’язково повідомити директора навчального закладу про випадки булінгу (цькування), учасниками або свідками якого вони стали, або підозрюють про його вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками, або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб.

2. На ім’я директора Академічного ліцею № 47 Печерського району м.Києві пишеться заява (конфіденційність гарантується) про випадок боулінгу (цькування) відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Заява складається заявником власноруч (Додаток 1).

Заяву можуть подавати особи, яким виповнилося 14 років. Якщо свідком випадку булінгу стала особа, яка не досягла 14 років, то заяву подають батьки або особи, що їх замінюють.

Заяви щодо випадків булінгу можна подавати до кабінету заступника директора з виховної роботи Осадченко Т.А. (4 поверх).

3. Директор видає наказ про проведення розслідування та створення комісії з розгляду випадку булінгу (цькування), скликає її засідання.

4. До складу такої комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог (Мігалуш А.О.), соціальний педагог (Свинаренко Д.Г.), батьки постраждалого та булерів, директор ліцею (Нетецька С.М), заступник директора з виховної роботи (Осадченко Т.А.) та інші зацікавлені особи.

5. Рішення комісії реєструються в окремому журналі, зберігаються в паперовому вигляді з оригіналами підписів усіх членів комісії.

6. Директор має розглянути звернення не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення.

7. Якщо випадок цькування був одноразовим, питання з налагодження мікроклімату в дитячому середовищі та розв’язання конфлікту вирішується у межах школи учасниками освітнього процесу

8. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор Академічного ліцею № 47 Печерського району м.Києві повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

Особи, які за результатами розслідування є причетними до булінгу, несуть відповідальність відповідно до частини другої статті 13 (вчинення правопорушень за статтею 1734) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

9. Здобувач освіти також може звернутись на гарячу лінію ГО «Ла Страда - Україна» з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей; до Соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді; Національної поліції України; Центру надання безоплатної правової допомоги. Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує директора у письмовій формі про випадок булінгу. Директор Академічного ліцею № 47 Печерського району м.Києві має розглянути таке звернення та з’ясувати всі обставини булінгу.


Додаток 1

Територія обслуговування

вул. Брановицького Ігоря (колишня Перспективна) - 3

вул. В. Тютюнника (колишня А. Барбюса) - 53

вул. Дмитра Годзенка (колишня Глазунова) - 3, 13

вул. Єжи Гедройця (колишня Тверська) - 2, 6

вул. Іоанна Павла ІІ (колишня П. Лумумби) - 6/1, 7, 9, 10к.1, 10к. 2, 10к. 3, 11, 12, 13, 15, 16, 19, 23/35

вул. Павла Загребельного (колишня М.Раєвського) - 23-А, 25, 28, 34

вул. Саперне Поле - 3, 5, 5-А, 9-А, 12, 14/55, 26, 26-А, 28, 45 

вул. Дмитра Дорошенка (колишня Чигоріна) - 4, 4-А, 16, 17, 23, 49, 55, 59, 59-А, 61, 61-А 

Тупик Фортечний (Тверський тупик) - 6/8, 7, 7-Б, 7-В, 9, 10

Провулок Новопечерський - 5

Шукаємо вчителів: 

Інформатики

Про підсумки атестаційної експертизи 

АКТ атестаційної експертизи закладу